Bajsdag...

Näe blä idag har det inte varit en toppen dag! Pratade med S idag som berättade att en sk "vän" hade sagt massa saker om mig som inte alls stämmer, och det värsta var att det var inte alls snälla saker, blev arg/ledsen/besviken, med tanke på att vi börjat på en bra kontakt igen! Men men, jag får inte gräva ner mig utan istället fokusera på de fina vänner jag har =) Jag uppskattar verkligen mina fina vänner, tack för att ni finns!

Jaha annars då? Jo idag har vi haft en riktig trök dag, har inte kommit på nått att göra, dålig fantasi som vi har =P Har dock blivit lite fixat hemma,handlat & vi har spelat kort, nu kikar jag på "ensam mamma söker" så bra!

Längtar förresten så mycket efter att åka på semester snart, kan lova att jag är riktigt avis på Emma som åker om 4 dagar =( vi åker ju inte förrns om 25 dagar!

Kommentarer
Postat av: sisen

Okej. : )

Jodå, stressar man bara på dom lite och ligger i så brukar det inte ta allt för lång tid. Sen beror det på hur stor efterfrågan det är på familjehem i kommunen också. Vi är utredda av flertalet kommuner och organisationer. Tog dock ca 3 år totalt. Men som sagt, då är vi utredda och godkända som kontaktfamilj,jourhem och familjehem av flera än en.:D Är ni för hedemora kommun ? Tips annars om ni är sugna på äldre placeringar så finns fosu, lite bättre betalt än andra och sen finns nåjden .. Lite svårare ungdomar men också mkt bättre betalt än kommuner. Tips påvägen. :) Sen är det alltid lättare att få en placering när man inte har en annan samtidigt eftersom de då slipper matcha de boende med varandra.

Postat av: Emma

hehe kommer bild på hela outfiten i veckan ;) hehe så du får vara lite nyfiken ett tag till :P ha en bra dag! kram

2008-11-03 @ 13:18:17
URL: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback