Glada nyheter =)

Yes det bjöds det på idag då kyrkan är bokad för vigseln, precis den dagen och tiden vi önskade, tack & lov! Det känns riktigt roligt och nu kan vi börja ta tag i allt ordentligt, boka här och boka där =) Nu ser vi med glädje fram emot vår stora dag!
 
Haft besök av Fam Ljungberg idag, vilket var riktigt trevligt! På kvällen nu gjorde jag och älsklingen iordning lite thaimat, gött, och vi kollade på film "what happend in vegas" riktigt roligt, bara massa mys med andra ord!

Ha Ha, jag var förresten med i Radio idag, Mixmegapol, jag var med och disskuterade hur man ska bete sig i början av ett förhållande, det handlade om en tjej som förlorat många pojkvänner pga att de tyckte att hon var för "klängig" Nån som hörde mig?!


Kommentarer
Postat av: Linda L

Ahaa... åh inte hörde jag dig heller... attans :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback