Holà Suecia!

En snabb uppdatering fran Venezuela..Vi har det toppen har! Ater gott, solar, badar & dricker paraplydrinkar for fullt, ha ha! Snart ska vi bege oss pa aventyr och lara kanna on och landet lite mer! Det ar sa himla vackert har, ni kan inte forsta!

Jag saknar Smulan och mina kara vanner massa massa! Hoppas verkligen att ni har det bra! Kommentera och uppdatrera garna mig, vad hander i lilla Hedemora & framfor allt: Hur mar ni??

Nej nu ska vi ga och bada lite och dricka ol, vi ligger ju 5.5 timmar fore er, sa har ar kl nu, 15.25! Massa kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ligger inte före oss i tiden, ni ligger efter oss..

2008-11-30 @ 21:58:01
Postat av: Linda L

Hej hej!!

Fy sånt fusk... vill åså sola å bli brun... grina*

Vi får åka på bara tjej semester nån dag sen... så får jag åså bli brun :)

Här med oss är det bra... dock har Oliver blivit lite hotstig. Så han fick medicin idag.

Och ni missade en snöfri julskyltning... hur skumt känns inte det. Snart jul och ingen snö illa illa.

Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback