Julbak..

Ja jag vet..det låter helt galet, men jag har julbakat idag med Linda! Eftersom att vi snart åker till Venezuela och inte kommer hem förns på Lucia så var jag ju tvungen att förbereda lite, bakade Lussebullar, mums! I helgen ska vi tom förbereda och julpynta lite här hemma! Känns helt galet, men det blir bäst så!


                                                        
                  I år blev det saffransbullar istället för de orginella "lussekatterna"


Vart ganska många timmar hos Fam Ljungberg idag, jag blev också bjuden på en super god middag! Tack för en trevlig dag/kväll..Kom precis hem i tid till Desperate Housewives, I Love!! Nu ska jag para ihop bröllopsinbjudningarna med kyverten och pyssla lite med annat! Sen är det dags att lägga sig! Natti natt..


Kommentarer
Postat av: bebbe

mmmmmums!!! tar du med dej en åt mej på fredag?? :)

2008-11-19 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback