Lugn efter stormen!

Nu är jag här igen =) Sorry, men det har varit full rulle i helgen! I fredags satt vi ett par vänner hemma här och spelade lite poker och drack ett glas vin, trevligt! I lördags var det fullt hus här så jag bjöd in till ett Ljusparty, jätte trevligt att så många kunde komma! Det bästa av allt var att kusin vitamin & skorpan kom upp till "Landet" Som skorpan sa när hon klev ur bilen " Alltså, vi är VERKLIGEN på landet nu" Ha Ha!

Idag har jag varit riktigt seg, ont i kroppen och i huvudet! Åkte till Borlänge för att hämta älsklingen, blev lite handlat på ICA MAXI, en riktigt bra affär med fan allt man önskar sig! Hittade en hel del julsaker som vi behöver nu innan jul!

Nu sitter jag och bloggar här vid köksbordet, med min kaffekopp bredvid & tittar på grabbarna när dom spelar kort (själv åkte man ut för länge sen)!!  Kom på en sak: Det är bara 18 dagar kvar tills vi åker =D Och dom dagarna kommer gå fort!


Kommentarer
Postat av: emma

Jag hoppas att ni får en toppen semester! kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback