Mys dag!

Känns som att det hänt en hel del idag! Gick upp tidigt imorse & gosade massor med Smulan, käkade frulle och sen blev det kaffe och kortspel med Dan & Linda =) Sen bar det iväg till Sthlm med hela bilen full av packning! Första stoppet blev hos Pappa i verkstan där vi bjöd på Lunch!

Åkte sedan vidare till Kusin vitamin där det dracks en heeeel del massa tok mycket kaffe (inte bra för magen) och skitsnack som vanligt! Efter ett X antal timmar där åkte jag och älsklingen till Veddesta där vi shoppade lite!

Fortsatte sedan vår resa mot Uppsala där vi landade för lite lugn & ro! Älsklingen sitter nere i bastun nu med sin far & tar sig en redig whiskey, han har bestämt sig för att bli frisk nu, och det var väl fan på tin?!

Nej nu är det dags att lägga sig, uppdaterar en sväng imorgon innan vi åker, och jag hoppas att det finns internercafé på Hotellet, hur ska jag annars klara mig i 2 veckor??!

Kommentarer
Postat av: emma eskilsson

Jag hoppas ni kommer ha två toppen veckor, det förtjänar du/ni. =) Jo det som hända klockan 11 var att thomas var på intervju för ett nytt jobb och nu är det klart att han ska börja jobba där, blir toppen, ett lönelyft på några tusen varje månad! jippie =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback