Pronto...yes yes

Fick en bra respons på tidigare inlägg om att fixa en till blogg, som handlar om tiden innan bröllopet! Sagt & gjort, har precis invigt min nya blogg, kolla in på;  www.brollopsfeber.bloggagratis.se/ 

Idag var min älskade Elin här på besök, vi gaggade massa skit och hade allmänt super mysigt =) Är så glad att hon är hemma och hälsar på! Vi följde sedan med Dan och tittade på ett stort hus som han ev har lite planer för! Gjorde iordning lite lunch så det blev kycklingfilé med ris & currysås *mums*

På kvällen nu så bjöd jag över fam Ljungberg på en liten middag =) Köttfärssås med spagetti, uppskattat hos lilla Melissa kan jag lova som åt typ 5 portioner, ha ha! Hade även sällskap av magnus som direkt visade vilken "lekfarbror" han är, busade som tusan med gullungarna!

Har även hunnit med att handlat idag och ännu mer fika, trevligt att vara med vänner =) Nej nu ska jag strax lägga mig hade jag tänkt, händer ju nått riktigt spännande imorgon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback