Sååå jävla kul helg!

Hej Svejs! Tillbaka vid tangenterna! Vi har haft den BÄSTA helgen på läänge, så jävla sköj. Helgen började med en roastrip till Öret med Älsklingen, Dan, Niklas & Skorpan (min kusin dotter). Alla var på glatt humör när vi stövlade in hos Elin, hon hade inflyttningsfest! Vi partade hela natten och hade så så kul, jag kommer leva på den här helgen läänge.

            
Bästa Vännen!                         Flisan & Skorpan                     Mina hjärtan

     
Älsklingen & Pekka             Samlat underbart gäng        Behöver jag säga nått?

       
    Pekka dansar                                    Flisan                                  Mitt hjärta

                                                 
                                                           Henke & Jag
                                           (Han ser lite orolig ut stackarn) =P

Det var verkligen inge kul i Lördags då vi skulle åka hem igen, men tur att vi hade så kul i bilen, det lättade upp stämningen! Skorpan följde med till Hedemora och när vi fikat lite med Ljungbergarna och vilat lite så gick vi ut och åt en fantastisk middag på Kingen, efter middagen handlade vi lite och satte oss sen och spelade kort och snackade massa skit..Imorse åkte Skorpan hem, tråkigt, vi har haft så kul! Men du lovade att vi skulle göra om det snart, eller hur?!


Annars har det varit en väldigt lugn och mysig dag, Fikat med Maggan & Sofi, städat hemma, och julpyntat! Fan va mysigt det är hemma nu, var lika bra att vi gjorde det nu, för vi kommer ju inte hem förns på Lucia och då måste det ju vara pyntat och klart =D Nu är det dags att sova! Hörs imorgon! Puss Puss

Kommentarer
Postat av: skorpan

hihi ja jag lovar att komma tillbaka snart ^^ :P.. drog idèn om nyår för mickan och hon verkar vara för den iden :P ja me hihihi tack för en underbar helg.. snygga bilder förresten :P

2008-11-26 @ 15:01:56
Postat av: Frida

Ni ser verkligen ut att ha haft jättekul!! Så himla synd att jag inte kunde vara med.. men hoppas att ni dyker upp i örebro snart igen och då, då är det kalas för hela slanten!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback