Shalala

Oj va trött jag är, gick upp alldeles för tidigt med tanke på att det var Lördag morgon, 07.50 närmare bestämt.Tänkte att jag ville städa & göra fint innan min älskade kom hem från jobbet, hämtade han i Borlänge! När vi kom hem därifrån så väntade Sanna & Johan utanför =) Vi snackade skit & drack kaffe, jag hjälpte Sanna att välja klänning inför Bröllopet de skulle på och grabbarna pratade Hockey..Kul att ses, vi har längtat efter er!

Igår fick vi äntligen på Vinterdäcken, vilket verkligen behövdes med tanke på hur halt det var! Nej nu ska jag fixa iordning mig, snart bjuds det på middag hos Fam Ljungberg ,trevlans!!

Kommentarer
Postat av: emma

Klart jag bjuder på en bit =) hoppas ni får en toppen kväll =) kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback