Surprise =)

Har gjort mycket idag men ändå ingenting! Har bla varit i Borlänge och fixat lite saker, handlat en del av bröllopsgästernas gåvor! Varit i stan och fixat lite saker här oxå! Magnus kom på middag och kaffe, han var så snäll när han hjälpte mig att bygga ihop lådorna till vår hylla i vardagsrummet! Tack!

Älsklingens överraskning kom idag också, synd att han jobbar idag, men han får den imorgon när han kommer hem! Längtar såå mycket efter min älskling! Vill att han ska komma hem nu!

Jag funderar på att starta en till blogg, skulle ni tycka det var kul att läsa en blogg som handlar om tiden med alla förberedelser,beslut, bilder & tankar  inför bröllopet?

typ " I VÄNTAN PÅ VÅRT BRÖLLOP"  eller kom med tips om bloggnamn  Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Linda L

OOO det skulle vara kul å läsa... fixa. pronto!! :)

Postat av: Anonym

Absolut =)

2008-11-05 @ 09:53:01
URL: http://zeraa.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh va roligt och spännande att kyrkan nu är bokad! Allt måste kännas så mycket verkligare nu för er :) Vill också få gifta mej :) En bröllopsblogg låter kul tycker jag, mycket att planera nu ju, mat, inbjudningskort ... ja allt ! Är så glad för din skull, att du har fått det liv du nu lever och kan le innifrån, det är du värd! Saknar dej gumman! Kramar

2008-11-05 @ 10:27:22
URL: http://annaomsakerochting.blogg.se/
Postat av: Marthina

tycker jag absolut :) skulle vara jättekul att läsa! kram

2008-11-05 @ 19:19:42
URL: http://marthina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback