Back on Track..

Hej Hopp alla, nu är jag tillbaka igen! Utan att gå in på alldeles för mycket detaljer så har det minst sagt varit full rulle här, hänt en hel del jobbiga saker! Men nu ser jag ljuset igen och allt ordnar upp sig!

Har inte bara varit jobbigt utan det har hänt en del roliga saker också! Det har bla hunnits med trevliga fika stunder med vänner, vi har målat om och fixat i köket, och bäst av allt så hade vi fin besök från Sthlm av våra kära vänner, Sanna & Johan :) Som by the way ringde upp idag och gav mig en riktig spark i arslet, TACK gumman, jag vet att jag blev riktigt sur, men inte på dig, det var bra det du gjorde!
 
Resultatet av samtalet var att en sur Lisa reste sig ur soffan och begav mig ut på en skön promenad i snabb takt (eftersom jag var sur) och jag blev ännu surare på vägen för att det var så jobbigt, men efteråt kändes det underbart skönt :) Så nu sitter jag här med min Te kopp och bloggar som jag lovade henne!!

Som jag skrev tidigare har vi gjort om köket; Här kommer bilder;


 

                       Före                                                                               Efter


Vi är riktigt nöjda, visst jag gillade den gamla tapeten ett tag men sen blev den ganska jobbig att titta på, dryg färg alltså, inte alls vi! Nåja nu är det bara lite små saker kvar att fixa i köket, ska bla köpa ny kyl/frys/diskmaskin, byta knoppar till luckorna som ska målas om, kakla lite och byta ut fläkten, men det får bli ett projekt när ekonomin tilllåter, lite i taget får det bli så länge!!

Förresten så målade vi om i sovrummet för ett tag sen också, där inne hade vi också en skrikig fondvägg, nu när vi målat om känns det mycket lugnare att sova:

     
                             Före                                                                          Efter

På tal om att sova så är det dags att gå och lägga sig, jobb imörra!! godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Linda L

vart så snyggt i båda rummen... fast sovrummet är nog min favorit måste jag säga... vart myyyysigt så :)

Postat av: Marthina

blev riktigt snyggt i köket!

2008-10-20 @ 14:26:18
Postat av: Emma

Sjukt mysigt ni har gjort det. Blev jätte fint :P Nu börjar jag nog sakta men säkert bli friskare iaf, har inte riktigt lika ont iaf. hoppas det är bra med er. kramis

2008-10-20 @ 21:05:30
URL: http://zeraa.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh jag blir så glad när jag ser du kommenterat =) jag är för dålig på det men ni får det så fint!! stilrent kan man aldrig få för mycket av :) Vi mår bra, dagarna försvinner bara tycker jag..! Hur är allt med er? när stundar bröllopet? Brödet var super, prova det! :) kramar

2008-10-21 @ 20:36:29
URL: http://annaomsakerochting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback