Det har varit tyst...

Väldigt länge nu! Jag lovade att uppdatera för länge sen, men fan jag har inte haft en chans att kunna göra det på sista tiden, jag har haft alldeles för mycket att tänka på! Bla har jag slutat på mitt gamla jobb, och tagit åt min nya utmaningar :) vilket känns super, men det är ju alltid lika påfrestande i början! Men men det har ju hänt en hel del skoj också;

♥ En hel del shopping plus att nya soffan levererades
♥ Varit med Bea & fikat
♥ Umgåtts med vänner läs: ännu mer fika
♥ Varit hos frissan & klippt mig
♥ Intro-Blg
♥ Haft en super trevlig tjejkväll med gulligaste tjejerna :)
♥ Varit till Sthlm & lämnat gamla bilen, umgåtts med familjen
♥ Haft mys pys med älskade Elin
♥ Tärnklänningarna har kommit :)

Ja det var väl kortfattat vad som hänt på sistone, nu måste jag bli bättre på att uppdatera! Nu ska jag sova! Höres imorgon! Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback