Gaah..!

Idag var det första dagen på nya jobbet, själv! Shit va nervös jag var imorse, men det gick bra! Eller nja, det gick okej, hoppas att det går bättre imorgon :) Åt en riktigt god middag med älsklingen när jag kom hem & sen kom Emma & Peter på fika, Trevligt som vanligt! Nej nu ska vi åka in en snabbis till stan & lämna 2 böcker till Maggan, sen är det läggdags! Hoppas ni haft en trevlig dag?!



Ha ha, Har precis kollat på "Färjan" tycker det är lite komiskt, fick mig att tänka tillbaka på alla sjuka kryssningar man själv varit på, Nej nu är det snart dags att åka igen, nån som vill följa med?

Kommentarer
Postat av: Emma

hej lisa, har gjort en header till dig nu :) bättre sent än aldrig;P Visste inte riktigt hur du ville ha det men har för mig att du nämnde guld o svart. Jag kan väl ta din msn så kan jag adda dig istället så får du kika på hur den ser ut.. om du vill ändra på ngt eller lägga till :) Hoppas allt är bra med dig! Kramar

Postat av: Emma

hej hopp, hoppas det går bra på nya jobbet och att det flyter på för dig, här börjar vi väl äntligen bli lite friskare, lite hosta kvar mest. Nu ska vi käka lite frukost och sen knata iväg till förskolan. Kramis på dig

2008-10-14 @ 08:22:13
URL: http://zeraa.wordpress.com
Postat av: Linda

Tjillevippen!

Hoppas allt har gått bra med nytillskottet.

Vi har fått tapeterna nu... spennande.

Kramsisar

2008-10-15 @ 06:38:01
URL: http://metrobloggen.se/meol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback