Pensionärskryssning :)

Ja det var vi på idag, gick upp 05.00 eftersom att bussen skulle gå från Avesta 06.20, och jag sov inte en sekund inatt, jag fattar inte varför, jag kunde bara inte sova! Ja och vi åkte inte på den traditionella Cinderella kryssningen med Vikingline, utan idag var det 4 h med Ekerölinjen, behövde mest fylla på "förrådet" lite, men det var skönt att komma iväg en sväng!

Detta gjorde mig dock chockad; kl 06.30 började pensionärerna att "supa" ja det är sant de satte igång och söp så tidigt, så när vi var i hamn ca 09.15 så var nästan hela packet fulla, och det blev inte bättre på båten, o nej, där drack dom ännu mer och röjde som faan! Ha Ha, ja jag måste ha missuppfattat allt, men jag trodde att med Ekerölinjen åkte äldre som ville spela bingo, äta gott och dansa lite, men ack så fel jag hade! 

På hemresan träffade vi dock ett par riktigt schyssta "grabbar" (40+ men unga i jämförelse med de andra på bussen) på bussen hem! Gamlingarna hade redan däckat för lääänge sen!

        

Tröttisar är vi allihopa och det syns på biderna, men vi hade kul iallafall Jag <3 älsklingen & Maggan =)

På tal om tröttis så måste jag sova nu, får ju en timmes extra sömn inatt (Glöm inte ställa om klockan) Tackar, det behövs! Full Rulle imorgon! Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback