Skrytmåns, jag? Nääe

Hi hi, alltså jag vill inte skryta allt för mycket, men jag är ju bara så bra =) Inte bara enligt mig själv utan enligt min älskling också! Idag har jag fixat och donat, lagat en brak middag som blev succé här hemma, hel kyckling i ugn med hemmagjord currysås och ris, till efterrätt bjöds det på kladdkaka (recept finns nedan) och jag lovar allt var så gudomligt gott (som sagt inte för att skryta) .... 

Ja det snöar som tusan här i Hedemora, Vill inte ha snö än, först sol & bad sen snö, men det kan ju inte jag bestämma! 4 veckor kvar tills vi åker *Längtar*


Kommentarer
Postat av: sisen

Precis.

Aha så ni ska bli familjehem igen? Vad kul. :D

Visst hade ni väl en placering här nyligen också? Ha en bra dag !

Postat av: Hannah

Nu har du chansen att bli Veckans Blogg på min blogg igen. Kommentera i rätt inlägg :) Vinnare utses på söndag. Kram H

2008-10-31 @ 12:14:40
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Linda L

2008-11-01 @ 13:34:49
Postat av: Linda L

vart tokigt däruppe haha :)

din kladdkaka vart myyyysche god... :D

2008-11-01 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback