Vindarna vänder!

Har precis kommit hem efter en skön kvällspromenad med älsklingen! Sitter här i soffan under min sköna filt, sippar på mitt Te och funderar på vad som händer nu? Det känns som att mitt liv har vänts upp & ner! Igår hade jag min arg/ledsen/besviken/oförstående dag, men idag känns det bättre. Som min kära vän S sa, jag får inte gräva ner mig nu, det kommer gå bra! Det är lite utav mitt mantra nu; Det kommer gå bra :D



Idag tog vi äntligen tag i Garaget & alla sopor, så nu är det fint och bilen får plats inne i värmen! Tro att jag blev helt paff idag när jag tittade ut och det snöade, herregud ! Det varade dock bara i 1 minut, men ändå! Nej nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig! Hoppas ni haft en bra dag?! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är verkligen jätte kallt, brrr! Det är bara bra med mig, hur är det själv? Hoppas det är fint! Puss puss

Postat av: Okänd

Varför blev du paff över snön? Vid den här tiden förra året fanns det redan snö på backen..

2008-10-30 @ 13:03:35
Postat av: Lisa

svar till Okänd; Jo tack jag vet, då var det fullt med snö, jag blev så paff för att jag hade inte alls räknat med det, stod några minuter innan och sade att jag inte behövde byta till vinterdäcken, för att jag inte trodde att snön skulle komma på ett bra tag, fel hade jag =P

2008-10-30 @ 14:41:23
URL: http://jacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback