Man orkar inte..

Bry sig om att Blogga när man är så förkyld! I torsdags var jag iallafall ute med jobbet på kvällen & käkade en super god middag på Kingen i Avesta =) trevligt! Igår hade vi en lugn & skön dag, Emma var förbi en sväng på en fika och vi snackade massa skit, trevligt som vanligt =) På kvällen var Magnus & Sofi här, vi käkade Tacos & drack lite gott vin!

Idag har det varit en riktig slö dag, suttit och kollat lite på nätet efter Tärnklänningar, tror att jag hittat den med den stora D:et =) Så jävla fin! Nu sitter jag Magnus & sofi och kollar på Musikmaskinen på 5:an, skit kul, detta ska jag följa! Innan detta började så åt vi en god middag, Fisk med potati & filsås och till efterätt blev det kladdkaka med vaniljglass, mums!

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe & senare blir det Extra Extra!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Lisa! Sådana där fotoärenden tar jag helst via mail. Men eftersom du inte länkade till en sådan så svarar jag här.



Jag är smickrad, och det vore kul. Men jag kommer nog inte hinna överhuvudtaget, jag går sista året på gymnasiet, och det är under maj månad allting tar fart med studentskivor och planering. Så det kommer bli mycket ont om tid.



// Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback