Måndag igen!

Helgen är över lika snabbt som vanligt! I helgen har det varit massa mys! I Fredags hämtade vi vår älskade lilla kattunge "smulan" hon är så underbart söt & verkar trivas kanon! På Lördagen kom Sanna, Johan & Elin förbi, vi käkade tacos, fikade och snackade massa skit =D Efter fikat åkte jag,älsklingen, Sanna & Johan ut till Gokartbanan och körde ett race, skit kul..

På kvällen när de åkt kände jag att jag ville komma hemifrån, så vi packade in oss i bilen & körde till Uppsala på en liten roadtripp, träffade svärföräldrarna & fredrik övningskörde i flera timmar, jag fick inte följa med, men han hade tydligen varit super duktig =)

På söndagen kom vi hem igen och då blev det bara mys framför tv:n....Som sagt nu är det måndag igen, längtar redan tills det blir helg igen! Laaater!

Har det hänt er nått kul i helgen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback