Ruggigt!

Fy va ruggigt väder det är ute, brr! Nu börjar den kalla hösten och innan vi hunnit tänka så sitter vi vid granen och öppnar julklappar! Nu ser jag verkligen fram emot resan till Venezuela i November, värme i hela 2 veckor innan julen knackar på dörren =)

Igår umgicks jag med familjen Ljungberg & smidde lite planer för framtiden! Åkte hem till stackars smulan ganska sent, hon hade varit ensam hela dagen lilla hjärtat! Idag behöver hon inte vara ensam så länge iallafall ,för älsklingen komemr hem vid lunch! Åh vad jag saknar honom! Mys ikväll blir det! Nej nu ska jag återgå till arbetet. Laater!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Du är så duktig på att kommentera i min blogg och jag blir lika glad varje gång men jag är urusel :) Måste ju gratulera till förlovningen, gud va underbart att få bära varandras ringar, ni är så fina tillsammans!! Vi ska få en liten bebis till, ska bli jätte kul men säkert lite jobbigt också, tre barn på tre år :) Loke hinner precis fylla tre! Kramar i massor!

Postat av: Emma

Oj va härligt med en resa :P men visst är det tråkigt med vädret. Dock kan det vara ganska mysigt å dricka te en ruggig kväll under en filt i soffan =)

2008-09-04 @ 11:52:34
URL: http://misscomplicado.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback