Skönt..

Ja det är verkligen skönt att komma bort ibland, känner att lugnet börjar infinna sig och stressen lägga sig lite på hyllan! Bestämde som sagt oss för att ta en roadtripp. Igår var vi i Uppsala och umgicks med Fredriks familj. Idag har vi varit i kyrkan, kollat på lokalen & gjort massa annat nyttigt som behövdes kollas inför bröllopet!

Älsklingen satte sig på ett tåg hem till Dalarna för att han ska jobba, så jag bestämde mig för att dra vidare till Sthlm.Träffade kusin vitamin med familj på kaffe & skitsnack, trevligt som vanligt :) Åkte sen till pappas jobb, drack kaffe snackade mer skit & sen bar det i väg till Vaxholm för att träffa min kära vän Sanna!

Imorgon ska vi hitta på massa skoj så nu lär jag sova så att jag är pigg imorgon! Ha det bäst, det ska jag ha!!

Ps saknar dig mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback