Uppdatering!

Oj hjälp, nu var det ett tag sen jag skrev! Har haft alldeles för mycket att tänka på under veckan, så datorn har inte varit på min prioriteringslista! Men nu har jag lite tid över att skriva! Idag har det inte alls varit en bra dag, är så himla förkyld, inte alls roligt, är super täppt i näsan, ont i halsen och en fruktansvärd huvudvärk!

Sov mellan 11.00-14.30 idag för att jag orkade inte ens hålla min ögon öppna och då hade jag ändå sovit hela natten! Aja, hoppas jag blir bättre snart! Uppdaterar ikväll igen, för nu ska jag pallrna min sjuka kropp ut på galej!!


Kommentarer
Postat av: Marthina

Hej! Ja det var jättekul party faktiskt! Lite annorlunda saker :) Är ingenting bestämt.. Kollade mest om någon slulle vara sugen.. Jag fick kortet och jag kommer! :D Kramar

2008-09-12 @ 09:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback