3 dagar kvar <3

Oj oj oj, nu är det nära :) Idag har jag jobbat ett riktigt soft pass 7.15-13.15 rena lyxen, sen till Frissan för att hämta lite saker och betalat min "skuld" från igår då mitt kort inte ville fungera! Sen till ICA för att hämta min klänning som kommit från halens! Åkte hem till underbara älsklingen som hade mat klart och vi satt och pratade massa om allt och ingenting! Fam Ljungberg bjöd på en kopp kaffe och efter det har vi inte haft en lugn stund här hemma, allt har gått i ett, kolla packlistor, packa, dubbelkolla och trippelkolla, får inte glömma något nu!

Idag fyller min fina vän Sanna Tanteluring :)
Ett stort Grattis på födelsedagen vännen!!


Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Nu är det dax gumman!!

Nu ska ni fara till Uppsala och där ska liten fröken bli Fru Roos :-)

Hihi...nu börjar de roligaste, jobbigaste, nervösaste, hemskaste dagarna i ert liv. Men om en vecka kommer ni sakna dem :-) Då är de ett minne blott så glöm INTE bort att njuta av dem och fotografera, fotografera, fotografera!!!!! Redan när ni packat klart bilen hemma i Hedemora ska du börja. Se till att ha med datorn så du kan ladda ner alla bilder och bränn ner dem på cd innan du börjar om från början igen. Se till att någon har kameran i handen hela tiden!!!!!

Postat av: Marthina

åh, jag förstår att det är pirrigt nu! det kommer att gå så bra så, ni har ju varandra! :) Kramar!

2009-04-30 @ 08:11:19
URL: http://silvervirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback