4 dagar kvar <3

Dagen började mindre bra imorse när jag blev väckt av en yrvaken gubbe som ropar att hans tåg till jobbet går om 15 min, var bara att stressa upp, byta om och skjutsa älsklingen till tåget...Sen hem för att byta om och in till stan igen, mötte Westman på Wienarn och tog en kopp kaffe, sen vidare till Åsa som färgade håret på mig, noppade ögonbrynen och färgade dom, nu är jag mörkhårig igen-me love!

Efter besöket hos frissan så åkte jag hem och sov ett par timmar, mår så dåligt nu av all jävla pollen som yrar omkring! Blir helt slut av alla medeciner dessutom! Vaknade och pratade massa med Sanna, skönt att babbla av sig lite jag sa tom "fölåt att jag pratar så mycket" ha ha då är det illa ;-)

Sen var det dags att åka in till stan igen för att handla på bokia, kolla loppisen, åka till Norrby och hämta div saker till Trulsa (krävande som hon är)...ha ha ;-)  sen vidare till Emma på en kopp kaffe.

Nu på kvällen har jag pysslat lite hemma, tvättat, vikt tvätt, fixat med lite papper och ringt några viktiga samtal, hunnit med en och en annan stinkpinne med Trollet och mys med Molly som jag hoppas får massa fina valpar snart, vill ju ha en "Nala", håller på med operation övertalning hos gubben men han är svårflirtat...Nej nu väntar kudden på mig och imörra väntar jobbet för sista gången innan jag blir fru Roos! 4 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Tjoho gumman :-)

Tänk att lilla flisaspetan ska bli Fru Roos!!!

Nu är den stora nedräkningen verkligen på G.

När kommer mamma till Sverige?

Jag längtar som fan efter att få träffa henne igen, det var så j-kla länge sedan sist.

Tack trollet och trulsa för att ni håller lite koll på min favvokusse nu när hon går i spinn ;-) Ni är bäst för henne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback