Förlåt kusinvitamin i huvudstaden!

Här kommer uppdateringen, förstår att du är nyfiken!

Igår vaknade jag med ett ryck då det ringde på hemtelefonen! Kände att det var bäst att gå upp och ta tag i dagen. Jag visste att Fredrik skulle komma hem vid lunch och vara super trött, så jag städade hela huset och gjorde fint. När han kom hem spelade vi lite kort och käkade en väldigt god lunch/middag, sen han jag knappt med min kaffe innan det var dags att sätta sig i bilen, hämta mina brudunderkläder och sen speeda iväg till jobbet, det var det samtalet som väckte mig, dom ville att jag skulle hoppa in extra, och ja visst vad gör man inte?! Sen kom jag hem på kvällen, hann med att packa och sen bums i säng!

Inatt har jag inte alls sovit bra, jag sov max en halv timme inatt, var så nervös inför dagen idag! Imorse åkte vi till Uppsala, första stoppet var på IKEA där vi skulle köpa det sista dekorationen till Bröllopet, sen åkte vi vidare till restaurangen där vi ska ha festen och fick provsmaka menyn, så jävla gott :) Sen vidare igen för att träffa tjejerna som ska fixa hår och make på den stora dagen, sen vidare igen för att kolla in sviten på Hotellet vi ska spendera vår bröllopsnatt..Sen till Gränby för att handla lite annat smått & gott. Efter det åkte vi till kyrkan för att ha genrep och träffa Hanna som ska sjunga på bröllopet, allt gick verkligen super bra :) Nu är det verkligen nära när vi tom haft genrep, 14 dagar kvar :)

Nu sitter vi här i vardagsrummet snackar lite skit och dricker öl, riktigt trevligt. Jag måste bara få berätta att vi är jätte tacksamma, för Fredriks föräldrar berättade idag att dom kommer att betala en del av maten på bröllopet och det är verkligen jätte generöst, dom tusenlapparna betyder jätte mycket för oss!

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Hihi...Frdrik med familj fixar problemen!!! Ja det är allt en redig karl du hittat där Flisan :-) Trots att det faktiskt är AIK som står i Globen i morgon och jag med dem!!!! ;-)

Fan vad bäst jag och Frdde är !!! ;-)

Postat av: Linda L

Va skönt att allt har gått som planerat.

Tur att ni gillade Hanna nu då.. annars hade jag fått skämmas ;)

2009-04-18 @ 06:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback