Full fart..

Mot en ny fullproppad vecka!

Igår kom vi hem från Uppsala, som jag skrev tidigare har vi haft det riktigt bra! Fredrik passade på när han var där nu och övningskörde med Lennart, 2.5 timmar var han ute och körde, det hade tydligen gått riktigt bra :) "Gubbarna" passade på att göra lite ärenden i stan och betalade bla bröllopstårtan, slängde sopor på tippen mm.

Idag har det varit en ganska slö dag, låg i sängen jätte länge idag och bara slappade, sen åkte både jag och älsklingen till jobbet. Jag jobbade inte så många timmar, men det var ganska skönt ändå!

Är lite orolig inför morgondagen, undrar om dåliga besked väntas, nä fy! Vi tar det här imorgon, nu måste jag försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback