Lördag..

halloj, nu är jag ute sent igen ;-) ha ha, men jag hann inte få nå skäll iallafall..

Inatt sov jag ca 1 timme, sist jag kollade på kl var den 05.02 och alarmet satte igång 05.55, kul, vet inte varför jag inte kunde sova, antagligen är jag nervös! Iallafall upp tidigt för att jobba 10 h, trots att jag var så trött så gick det riktigt bra på jobbet, var som en jädra durasellkanin, låg långt före i tid. När jag kom hem var jag så trött, vilade en stund för att få lite energi och sen städade jag hela huset och tvättade några maskiner! Vill att det ska vara snyggt när älsklingen kommer hem så att han kan vila och bara njuta av att vara ledig =)

Efter städningen gick jag över till Ljungbergarna med en stor kopp kaffe, vi målade staket och snackade skit, blir så snyggt så! Linda och jag åkte på raggarrunda med skrotbilen, och jävlar va vi skrattade och folk glodde som fan, ha ha!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på Rocky, hoppas att jag sover kanongott inatt för imorgon hoppas jag på fint väder när det blir grillygrill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback