Lördag!

Idag har det varit en trevlig dag, blev väckt imorse av Dan som ville ha morgonkaffe och jag får skylla mig själv för jag hade ju lånat deras kaffe bryggare igår när vi hade Trulsas fest!

Fredrik låg och snozade så jag följde med herr Ljungberg som bjöd på frukost, sen var det dags att fixa lite på altan, Freddes familj kom på besök, vi satt ute i sköna solen och drack kaffe och sen vart det tacos till lunch och massa prat om bröllopet såklart, det är ju nära nu!

Nu har vi precis kommit hem från Bio, var där med Trulsa & Henka och skulle kolla på Män som hatar kvinnor- Faaaan va bra den va, se den! Jag  tror att den är lite över 2 timmar lång, men helt plötsligt släcktes halva Hedemora ner, så vi satt kvar i 45 min, sen säger killen att vi kunde få se den nån av de andra gångerna den skulle visas, så vi började gå mot bilen och då tändes Hedemora upp igen, vi sprang tillbaka i hopp om att få se klart filmen, därav är vi så sent hemma!

Fattar inte vad som händer, nu när vi kom hem och satte oss så gick strömmen igen och det är tydligen bara ena sidan av stan, skumt!! Men men, en trevlig kväll har vi haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback