Morr på mitt mobila bredband

Fan va förbannad jag blir på det, har strulat hela eftermiddagen och kvällen, loggar ut sig själv och sen vill det inte ansluta och kundservice är stängt!!!

Idag har det varit en bra dag, åt en god frukost med älsklingen innan han stack iväg till jobbet, sen fixade jag lite här hemma, innan jag satte på kaffe och Emma kom på en fika, vi satt ute i solen, skönt :)

Linda och jag åkte till Loppisen och kollade hur det "såg ut" på våra bord, på vårt bord hade det försvunnit lite mer, så vi åkte sammanlagt 2 ggr för att fylla på både jag och Linda! Efter loppisen gick jag och Linda och tog en kaffe med Niklas och njöt av att uteserveringen öppnat på "En och en halv". Hem för att umgås med fam Ljungberg på gården, busa med ungarna och Mollylinen!

Nu på kvällen har jag vattnat gräsmattan (det gick ju som det gick :P ) Den var så jädra torr så jag tyckte den behövde vatten! Nu ska jag strax gå på skattjakt i huset och leta efter fler saker att ställa på Loppisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback