Mys pys

Blev väckt 06.05 imorse av att telefonen ringde "kan du hoppa ut extra idag, P är sjuk" -A visst absolut jag kommer :) Till jobbet direkt för att pimpla lite kaffe innan det var dags att börja jobba! Jobbade till 16.00 idag, tröttmössa när jag kom hem, tog en liten powernap och när jag vaknade hade älsklingen lagat smarrig köttfärssås med spagetti!

Nu på kvällen har vi städat ur bilen och tvättat det, jävla pollen är ju överallt =( Nu ska vi kolla på film och mysa älsklingen och jag, han jobbar imorgon igen! Full rulle för mig imörra å, kul kul :)

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

hihi de e bra o jobbe så tiden rullar på dessutom e de aldr fel med pluringen :-)

gosa på ni små turturduvor ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback