Nattbloggning!

Älsklingen och jag har precis avslutat dagens stora projekt, fixat gästpresenter och lagt dom i kartonger, många hade tyvärr gått sönder när dom fraktades, men lite superlim gör susen, nu får vi bara vänta på att dom som inte gick att räddas kommer!

Idag har jag varit i Avesta och skrivit ut och korrigerat vigselprogram och menyer, vi är verkligen super nöjda!

 
                                                  Gästpresenter i guldkartonger!


 
                             Vigselprogram och menyer, sorry den fula redigeringen, 
                                                       men menyn är hemlig!

Det är det här vi hållt på med nu hela kvällen :) Nu ska jag gå och lägga mig, jobb väntar imörra, Godnatt...

Ps, det som jag skrev om igår: orkar bara skriva att det har löst sig, nu FÅR vi gifta oss =)

Kommentarer
Postat av: bebbe/Trulsa

Vad fiiiiintttt!!!!!! blir helt till mig! kan inte bärga mig innan det e dags, för snart smäller det :) längtar som tusan! hoppas allt e bra däruppe i dalarna, tänker på er. massa pussar

2009-04-21 @ 11:19:46
Postat av: Marie Nygren

Till Trulsa!!!

Håll med mig nu....Flisan , du är för j-la dålig på att uppdatera så vi stackare som inte befinner oss i hedemora hänger med!!!!!

Skärpning damen, nu har ju till och med Fredde varit bättre än dig :-)

Till Trollet!!

Kan inte du dressera min kära kusinvitamin lite nu när jag inte når att ta henne i örat själv??? Guldtjej som du är ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback