Påsken är här :)

Dålig uppdatering nu, men jag är inte den enda ;-) ha ha! Lyckades ta mig iväg till jobbet efter mycket om och men igår, men det gick bra! Var helt slut på kvällen men jag orkade med en kaffe med Emma iallafall, för övrigt var kvällen väldigt lugn! Inatt sov jag riktigt dåligt, fick max 2 timmars sömn, det är så jobbigt när man inte kan somna men när man inte tänker på något speciellt, men det var väl något undermedvetet jag låg och grubblade på?!

Idag har Trulsa varit här och firat påsken med oss, käkade påskbord och sen blev vi bjudna på kaffe och kladdkaka av familjen Ljungberg, trevligt trevligt :) Har varit så mysigt att umgås med min fina Trulsa idag, vi sitter här nu igen och snackar skit, hon kom tillbaka här på kvällen (saknade säkert mig för mkt) ha ha!!

Glad Påsk :)

Kommentarer
Postat av: bebbe/trulsa

tack för att du kom och hämtade mig igår kväll när det var jobbigt....tack för att du är en så fin vän!

2009-04-11 @ 20:58:58
Postat av: Marie Nygren

Trulsa är en helt underbart troll som jag lärde känna när jag kom till Sverige för 37 år sedan. Det trollet ligger mig varmt om hjärtat för hennes fina tankar om livet, vänner och naturen.

Trulsa (Elin) är Trulsa för att hon är snäll, omtänksam och vill väl, med en glimt av humor i ögat och ett "jag ska klara det här". Trollet (Linda) är ett troll med humor och stort hjärta men med ett ens av integritet som håller oss lite, lite på distans. (Osäkerhet eller bara hennes natur?) Spelar ingen roll, hon är perfekt som hon är. Kramizar till Hedemoraborna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback