Solen tittar fram...

och det är underbart :) Äntligen lite sol, som jag väntat! Är så trött på snön och vintern nu!

Dagarna har rullat på här, fikat med vänner, tagit tag i en del viktiga saker, varit på VG och hämtat mitt jobbschema! Igår hade jag och älsklingen en helmysig dag, bjöd över grannarna skojfrisk på lunch och sen blev det kaffe ute i solen, skönt!

Älsklingen och jag jobbade som ett riktigt team i köket igår, ha ha! Älsklingen skulle göra paprikasoppa med krutonger och jag baka rosa Cupcakes, vilken soppa det blev med oss i köket, men det var det värt, en riktig gorme middag :) Grannarna skojfrisk ville självklart "godkänna" dom rosa Cupcakes och till det blev det lite kortspel..Sen hade jag och älsklingen en lugn och skön kväll framför tv:n.


Idag har jag en del saker jag måste ta tag i, det gick inte riktigt som jag tänkt mig med soc, men ni vet hur det brukar vara för mig, när en dörr stängs så öppnas en annan :)

Här kommer lite bilder från den senaste tiden;

    
                                     Ute på bus med Melissa, vi stannade på en fika!

 
                                           Tagen nyss på Smulan som bara sover

 
                                          Mina rosa Cupcakes som jag bakade igår


                    Ny kyl/frys inte det vi ville ha (rostfritt med ismaskin) men det duger!


Nej nu så väntar dagens äventyr, återkommer i eftermiddag med uppdatering igen (tänkte bara stilla kusinvitamins behov, så jag inte får mer skäll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback