Som utlovat..

Lite sent på kvällskvisten, men nu är vi äntligen klara! Vi hittade inte riktigt det vi sökte i Borlänge, var ute efter en blomsterbåge till bröllopet som vi skulle dekorera men det fanns inte! Så Linda & jag stod och dividerade fram och tillbaka inne på Blomsterlandet och kom på något riktigt bra, det blev verkligen superfint! Har även gjort klart bordsplaceringstavlan :) Tack snälla min fina vän Linda för all hjälp, det blev verkligen jätte bra :) Jag uppskattar verkligen all hjälp...Här kommer bilder;


                                Här är dekorationen som ska stå på varsin sida av oss



Här är en bild på bordsplaceringstavlan. Åh va jag längtar tills Bröllopet nu, det är bara 16 dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: Linda L

Det var bara roligt att pyssla "lite" ;)

Tur du hade tejpen du.. annars hade vi suttit än med det där ;) haha

2009-04-16 @ 07:42:47
Postat av: bebbe/Trulsa

det blev jättefint ju. så speciellt och annorlunda. personligt med andra ord...gillar det starkt!

2009-04-16 @ 08:58:15
Postat av: Marie Nygren

Hihi...jag sa ju att det skulle bli skitbra med trollets hjälp!!!!

Snyggt och typiskt Flisan. (Bra, jobbat trollet! Du har verkligen lyckats hjälpa till att plocka fram hennes personlighet i det här jobbet.)

nu vill jag klä upp mig, göra mig vacker och sitta i kyrkbänken och snyfta!!! ;-)

Tur du har trulsa, trollet och sedan ska vi se vem/vad de andra tjejerna kommer få för namn. ska bli superkul att träffa dem allihopa! :-)

Postat av: Marie Nygren

Nu är det dax för uppdatering :-)

2009-04-17 @ 06:12:18
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback