Söndag

Nej nu är helgen slut, vill inte...Har varit en jätte trevlig helg med allt. Idag var vi till Avesta för att köpa nya skor som jag ska ha på jobbet, dom andra va så slitna! Har haft en mysig dag tillsammans med hjärtat mitt och bara tagit det lugnt, ätit god mat och pratat massa skit.

Har ju inte berättat för er, men jag fick en sån fin present av min älskling i Fredags, en liten laptop, den är så fin. Tack snälla min underbara älskling <3


Nej nu är det dags att sova, ska upp tidigt imörra & jobba! Förresten, va dåliga ni har blivit på att kommentera, har ni slutat läsa?!  :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Varsågod baby! Du är värd den! Massa pussar

2009-04-05 @ 22:06:53
Postat av: Marie Nygren

Nej inte slutat läsa men solen lyser ute och då finns inte tiden på samma sätt :-)



kramiz till dig du bortskämda lilla varelse.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback