Underbara vår!

Vilken underbar dag :) Nu kommer äntligen våren, som vi längtat. Omställning i morse när det var dags att gå upp kl 06.00, för att vara på jobbet kl 07.00, men jag var faktiskt riktigt pigg, gick ju inte och la mig så sent! Jobbade fram till 11.15, skulle egentligen slutat 17.00 men det var lite kris så då fick jag åka hem så tar jag kvällen istället.

Ca 2 timmar tills jag börjar jobba igen! Men villka underbara timmar, har haft det jätte kul idag och jag trivs kanon, jag tror verkligen att jag gjort rätt val nu! Ska bli skönt att jobba kvällen! När jag kommer hem ikväll blir det mys med älsklingen som ska iväg och jobba imorgon <3 Nu ska jag ta en liten powernap så jag orkar kvällen!!


Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Nu måste du informera vilka val du gjort på sista tiden och varför?

Man blir ju nyfniken när vi inte hinner talas vid på telefoonen :-)

Gos och kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback