Give me Cooffee...

Godmorgon, eller ja det var ett tag sen jag gick upp, men jag känner mig forfarande nyvaken, kom isäng ganska sent igår, va "fylletaxi" åt Linda som var ute och gjorde stan osäker ;-) Ha Ha, hon lät så "förlåt mig" när hon ringde mitt i natten och undrade om jag kunde vara taxi, självklart ställer man upp för en vän!



Här är jag och min fina vän Linda, älskar dig <3


Igår gjorde vi om lite i huset, flyttade och möblerade om i 3 rum, blev jätte fint, Nu har vi vårat masterbedroom nere, kontor och inneboenderum uppe :) Blev kanon!




"Jourrum"



Fredriks machorum =P

Nu så ska jag sätta på en kanna kaffe och ta en dusch för sen får vi besök...Laaaater!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det blev kanon snyggt baby! =) Speciellt min hörna där uppe. Snart mat, mums. Puss

2009-04-12 @ 17:35:32
Postat av: Linda L

Ja gu va söta vi var där... älskar dig med å tack än en gång för att jag fick ringa dig :) puss

2009-04-12 @ 22:20:05
Postat av: bebbe/Trulsa

tack för igår, så kul att pyssla och vad fint allt blev. Nu är jag också helt hundra på hur jag ska knyta ;) pusspuss

2009-04-14 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback