Hej hej Hallååå

nu är jag tillbaka igen, verkligen dålig uppdatering här ;-)

Vad har då hänt sen jag skrev sist? Jo haft besök av Emma & Peter i söndags, vi satt ute på verandan och fikade, klämde i oss goda äggmackor och cooffee :) Plus en hel del kackel, ja iallafall från brudarnas sida!

Igår var jag med min fina Trulsa och vi fixade och donade, Hon ville öva på att sätta på mig klänningen rätt och det klarade hon galant, vi gjorde bordsplaceringstavlan och alla cdfodral skivor som ska delas ut :) Hann med en god lunch och en hel del skvaller! På kvällen fixade jag och Dan lite med Folkracebilen, och pratade massa skit vi å!

Idag har jag bokat tid Hos Åsa som ska få klippa, färga och noppa ögonbryn innan bröllopet, vart inne på Bokia och jagat det fina pappret till Vigselprogrammen och menyerna! Sen träffade jag Emma, vi gick på Granngården och sen till Wienarn för att käka lunch och dricka kaffe, väldigt trevligt.

Idag ringde dom från Loppis Myran och nu har vi äntligen fått vårt bord, jätte bra! Va dit mellan 17-18 och ställde iordning jätte fint, en hel del har vi som ska säljas! Det är verkligen en bra ide dom har, man betalar en summa för att få använda ett bord sen ställer man bara dit alla saker som man vill ska säljas, sen sätter Loppisen in pengarna på ens konto varje måndag :) Lätt värt den långa väntetiden, vi fick in ca 300 kr bara på ca 10 min när vi började plocka upp på bordet, ha ha!

Nu är det dubbelavsnitt av Hemmafruar, men jag kan inte riktigt fokusera, har en del att tänka på och en hel del att ta tag i. En Lista skulle jag behöva kladda ner här...

Detta ska göras..

Onsdag;
x Åka till Borlänge och köpa Blomsterbåge samt dekoration till den
x Fixa vår nya garderob och hänga upp alla våra kläder
x Fylla i alla namn på bordsplaceringstavlan

Torsdag;
x Städa Huset
x Tvätta
x Packa inför helgen


Fredag;
x Åka till Uppsala
x Träffa frisören och prata om make och hår
x Provsmaka menyn på restaurangen
x Genrep i kyrkan
x Träffa solist
x Umgås med Fredriks Familj


Ja nu har ni iallafall fått en uppdatering =P Återkommer med bilder på dekoration och tavla...

Kommentarer
Postat av: bebbe/Trulsa

nattinatti mammi! kollade men såg inga kort :( kanske du inte hunnit lägga ut dem, haft utkik iaf, men nu är det alldeles för sent för mig egentligen att vara uppe så nu är det marsch i säng för Elin som gäller. hörs! pusspuss

2009-04-15 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback