Dagens Ros..

Vill jag ge till min kära Kusin vitamin i huvudstaden, hon är en underbar människa som betyder väldigt väldigt mycket för mig! Jag kan inte säga mer än Tack för allt du gjort för mig, Hon är en sån person som har ett hjärta av guld, en eldsjäl som alltid försöker att hjälpa till & finnas till hands! Ja hon är helt enkelt bäst (tillsammans med Fredrik) Äh bara ni 2  som fattar ändå =P



Jag fick även se imorse på hennes blogg att jag skulle skriva om 5 saker jag inte klarar mig utan! Så här kommer det =) 
5 saker jag inte vill vara utan; 

Mitt fina förhållande med Fredrik <3
Smulan
Min Familj & Släkt
Mina underbara vänner
Glädje

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Gulliga dig!!!!!!

Du är numera bäst på 25:te plats :-) (bara du, jag och Fredde vet)

Puss och kör försiktigt i morgon på väg till Bredsand


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback