Fredag..

Nu sitter jag & syrran hemma hos pappa & kollar på Lets Dance och snackar skit! Har precis varit ute med Maja på kvällspromenad, satan va kallt det är-även här i Sthlm! Pappa bjöd på god middag, och hör och häpna; Min pappa har bakat :) Det var faktiskt jätte gott! Han skrattade och sa att "tänk att jag kommer ihåg receptet i huvudet efter 20 år"  ha ha, min pappa i ett nötskal :) lyxigt att komma hit & få allt serverat, behöver inte tänka på nått..

Imorgon åker jag ut till Bredsand & lugnet, ska bli så skönt...

<3 Saknar min älskling som är i Berlin & har det bra <3


Kommentarer
Postat av: emma eskilsson

Gud va roligt att du hittat ett sånt toppen jobb =)

Mysigt att du är nere i sthlm, vi får se till att träffas någångång när du är här nere.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback