Jag har bara en kalender..

Och i den räcker inte dagarna till det jag vill göra! Tankar snurrar och livet rullar på! Måste erkänna att jag är ganska virrig nu, glömmer bort saker! Men men det blir nog bättre snart..


Gick super bra på jobbet igår, trivs verkligen kanon bra! Imorgon blir det jobb igen och det bästa är att jag ser verkligen fram emot att gå till jobbet-länge sen jag kännde så sist =)


Idag har jag varit hemma med älsklingen nästan hela dagen, var en sväng till vårdcentralen! Annars har vi mest slappat men oxå gjort lite nytta, handlat, tvättat flera maskiner mm.

Självklart har vi ju också ätit Semla idag =)



Idag fick Fredrik ett papper där det stog att hans nya efternamn nu har börjat gälla! Så nu heter älsklingen Roos, själv får jag vänta nästan 2  månader, jag får ha lite is i magen för  tiden kommer gå fort...


Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

inget är som väntans tider ;-)

Postat av: emma eskilsson

åååh va spännande, men dock kommer jag ihåg att det var lite drygt med nytt efternamn. haha. Nya kort och leg å allt och dessutom var man tvungen att ringa runt till ALLA som man får fakturor från hahaha. för att inte tala om hur ofta man skriver sitt namn fel i början :P kramis

2009-02-25 @ 08:05:13
URL: http://zeraa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback