Lyckligt lottad

Idag har det varit en riktigt bra dag, jobbade och hade det skitkul, börjar bli bortskämmd med allt roligt vi gör på jobbet =) Ha ha! Jag är lyckligt lottad, Har en underbar blivande man <3, fantastiska vänner, en fin familj/släkt, ett bra jobb, ett fint hus mm och jag är så lycklig..

Idag blev det lite shopping, var inne på Next och köpte ett par skit snygga jeans till älsklingen, sen köpte jag en Bh till mig & en söt nessesär! Riktigt nöjd med dagens inköp!

Imorgon får vi se om ett stort paket väntar på mig =) Nej gottfolk nu ska jag sova, ska åka slalom hela dagen med jobbet imorgon så jag lär ju vara pigg =) Natti natt.

Kommentarer
Postat av: emma eskilsson

på tisdag ska jag iväg å tatuera mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback