Torsdag

Imorgon början den efterlängtade helgen och jag ser fram emot det, har varit full rulle de senaste dagarna, med jobb, planering inför bröllop, förkylningar osv osv! Så den här helgen har jag lovat mig själv att bara ta det lugnt, så jag inte blir knäpp, ha ha!

Funderar på att åka en sväng till Sthlm, känns som att jag behöver komma iväg ett tag, men vi får se hur det blir, brukar oftast vara så att jag bestämmer mig i sista sekund om jag ska åka eller inte!

Fredrik åker till Berlin imorgon bitti & blir borta till måndag vid lunch, lyllo han får resa på jobbet =) Kvällen har varit riktigt mysig, ätit en super god middag, Helstekt kyckling med hemmagjord currysås & liis, till efterrätt blev det kladdkaka med glass! Kollat på tv, snackat massa skit & myst <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback