Underbara helg...

Ja nu kan jag verkligen säga att jag längtar efter helg, för det har varit en omställning denna veckan med nytt jobb och allt, men det har gått kanon bra =) Trivs verkligen! Tack och lov att jag hade lite is i magen, för nu fick jag ju precis som jag vill: jag vill arbeta med nått givande och känna mig nöjd med mig själv när jag somnar, och det senaste 1.5 året på förra jobbet har jag inte kännt så!

Ikväll blir det myspys hemma med barnen, vi ska käka god mat, sen blir det semlor och en filmkväll =)

Trots att det är Fredag den 13:e idag så har ingen konstigt hänt mig som vanligt, har du vart med om något?!

Kommentarer
Postat av: Marthina

Ja! Den där gick snabbt att fixa :) mumsfillibabba med semlor :D kram!

Postat av: Linda L

Ja, jag fick fört saft flaskan på handleden.. ila fan upp i halv armen efter det. Sen så lyckades jag hacka mig med kniven i fingret, och det är bara för att det var fredag den 13:de och inte för att jag är klantig :P

2009-02-15 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback