Unna!

Äntligen hemkommen igen! Har haft en fantastisk bra dag i Leksands skidbacke med jobbet! Det var fullt med folk och vädret var si så där, först var det strålande solsken och sen snöade det som tusan, med det var kul!

När jag kom hem från jobbet väntade det 2 stora paket på ICA, det ena var med kläder jag beställt från Ellos och det andra massa roliga pysselsaker från ILKA (papper, pennor, askar, färgburkar, glitter) mm, nu ska det pysslas =)
 
Fredrik tyckte (precis som jag) att jag skulle få unna mig lite smått & gott =) Man måste ju skämma bort sig själv lite ibland, och imorgon är det dags för mig att skämma bort min älskling lite!

                   


    

Dagen paket, innehöll bla detta...Nu ska jag ta ett varmt bad & sen krypa ner till sängs, har varit en lång dag idag och en ny härlig arbetsdag väntar imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback