Lugnet

Helgen har varit kanon, åkte som jag skrev i tidigare inlägg till Bredsand & blev nästan på en gång lugn & harmonisk! Vi satt hela dagen och bara snackade skit, drack kaffe & åt god mat, trevligt!

Det var så skönt att få ur mig lite av det "mörka" jag har länge kännt att jag velat prata med henne om det här, och det gjorde jag rätt i för det var som sagt välbehövligt!

Idag har jag Fikat med Fam Ljungberg, städat hemma, tvättat mm, skönt att ha det gjort för nu kommande vecka blir det mycket..!

<3 I morgon kommer min älskade hem =) <3

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Det som är sagt eller skrivet är alltid mycket lättare att hantera. Det lyfts en bit ifrån så det är lättare att få distans till. Puss på dig.

Postat av: bebbe

gumman....jag hoppas att du mår bättre och att du lättat hjärtat lite...det behöver alla ibland...jag önskar dig allt gott! vi hörs snart! jag älskar dig! massa kramar

2009-02-23 @ 09:53:18
Postat av: Anonym

Förlåt en än gång.. var inte meningen juh... :(

Hoppas förlåt-mig-så-mycket korgen hjälpte :)

2009-02-23 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback