Välkommen kära helg...

Imorgon är det Fredag & då börjar vårat efterlängtade helg här hemma på Lövstigen! Längtar verkligen!

Fick ett riktigt energiryck här på kvällen, rensade lite, gjorde allt annat jag skrev om att jag skulle göra & sen städade jag hela huset, känns riktigt skönt att ha det gjort nu innan helgen! Har sen bara haft en trevlig kväll hemma, var över till Linda en sväng & vi stog ute och snackade skit i 1 1/2 timme, sen frös vi så mycket så jag gick hem och satte på varmchoklad och pratade med tjejerna =) Nu är vi klara med läxläsning och allt annat så nu ska jag gå och sova, skönt!

Kommentarer
Postat av: emma eskilsson

tycker att du varit jätte duktig idag. och vad gäller ungarna så önskar jag att fler var som du och öppnade sitt hem för dom som behöver det. =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback