08/09

Oj, har haft så fullt upp att jag inte ens haft lite tid här vid datorn! Till att börja med vill jag säga :Gott nytt år mina kära vänner och läsare! 2008 har erbjudit precis som väntat; både negativa & possitiva händelser!

Jag har iallafall firat en underbar nyårsafton med vänner här hemma i huset, haft besök av syster & kusindotter som bjudit på as roliga dagar med massa skratt och trevliga minnen!

Åkte till Enköping, och vi hade en "liten" släktträff! Verkligen skit kul! Igår var vi ute på Greken & käkade middag med Elin & Henke, så gott och trevligt! Åkte sen hem hit för att dricka kaffe och träffa Sanna & Johan =) Haft det super treevligt, med valskurs och allt ;-) He he!! Känns som om jag har massor att skriva men ändå ingenting!

Nu ska jag sova, så jag orkar upp & hämta älsklingen imorgon, natti natt!!

Kommentarer
Postat av: skorpan

tjoo tack så mycket ör nyår hade skiit kul :D när kommer bilder som man kan sno då? xD

2009-01-04 @ 14:25:09
Postat av: Lisa

Ha ha skorpan, glöööööm det ;-) nedå, jag ska =) Puss

2009-01-05 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback