Berg & Dahlbana

Livet kan verkligen vara en Berg & Dahlbana, Ena dagen får man hemska nyheter och den andra dagen händer det nått sjukt bra! Just nu måste jag erkänna att "nej det är inte bra", jag försöker alltid vara så stark. Jag tillåter faktiskt mig själv att må dåligt nu, jag behöver inte alltid vara på topp. Sånna här saker ska verkligen inte skjutas under mattan. Utan detta måste bearbetas. Jag får inte vara rädd för att be om hjälp, be någon lyssna och be någon finnas där för mig!



Igår var jag i Avesta och träffade min vän Sussie, fan vi hade så jäkla kul, har inte träffats på ett tag! Efter besöket åkte jag till Willy´s och handlade, sen hem till älsklingen! Vi åt en underbart god middag & hade sen myskväll..

Idag har jag umgåtts med Elin hela dagen och vi har haft det så mysigt! Innan Elin kom var jag inne hos Fam Ljungberg och bjöd på supergoda kakor jag bakade imorse (resept kommer snart, ni måste bara prova) och blev självklart serverad kaffe =)..Elin & jag kom på massa roliga saker vi ska göra på bröllopet, åt en härlig lunch och bara tog det lugnt...Tråkigt att hon åker hem imorgon igen, alltid så när man vant sig att ha henne här =( men men!

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Du vet var jag finns!!

Glöm inte.....

- eget ansvar.

- Det är inte din skylldighet att finnas för allt och alla.

- Att inte ta ställning är också att ta ställning.

Sist men inte minst....

Eget Ansvar!

Puss på dig, gumman :-)

Postat av: Linda L

Du vet att det finns någon som lyssnar och stöttar precis över gatan :)

2009-02-01 @ 15:24:23
Postat av: Marie Nygren

Bra Linda!

Glad att du finns där för min skrotfialutt.

Jag har ju några mil att åka om det skulle behövas och då är det gott att veta att du, dan, Fredrik, Niklas och alla goa kompisar till henne finns nära :-)

Men behöver hon så åker jag till månen för henne

2009-02-01 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback