Bra Bra!!

Yes, vilken bra dag idag =) Dagen i kort; Upp i tid, över till Fam Ljungberg & hjälpa till att packa upp lite! Hem tvätta och rensa lite! Sen tillbaka till fru Ljungberg som bjöd min hungriga mage på supergod mat & fika. Trevligt med massa skitsnack och bus med gullungarna! Nu på kvällen har jag börjat storröjja hemma, vi ska nämligen hyra ett "loppisbord" i 2 veckor och försöka sälja så mycket som möjligt av det vi inte använder, fasiken va mycket jag hittade..

Rensade hela förrådet och organiserade allt snyggt och prydligt. Inte nog med det, jag har städat huset oxå, vilken energi idag =) Häärligt! Det bästa är när helgen kommer, att inte behöva tänka på nått för det är snyggt och fint hemma & man kan bara njuta av helgen!! Nu så ska jag skura hallen, sen iväg till hemköp och källsortera! Sen ska jag försöka att "lugna ner" mig, är så speedad och full av energi!!

Till Kusinvitamin i huvudstaden...
Jag antar att du menar kommentarer på nya bloggen på Bröllopstorget? Det är något fel på sidan just nu, därför går det inte att kommentera, men det löser sig nog snart =) Saaaaknar er och hoppas "Bålsta"  ringer snart så att jag dessutom kan komma på kaffe!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej. Självklart får du sno min ide! om du skickar ett mail till dig från din mailadress kan jag skicka en större bild på bröllopsbingon. Jag har försökt att hitta dokumentet men det är borta, vi har nyss bytt dator så det försvann nog där men det är ju ganska enkelt att skriva in det om du får en större bild. Hör av dig om du har fler undringar.

Lycka till!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback