Det blir inte alltid vad man tänkt sig...

Nä det blir det inte, men men! Jag funderar seriöst om jag börjar bli lite senil, jag glömmer ALLT, jag glömmer vad jag pratat med folk om i tex telefon, jag glömmer vad jag ska göra! Herregud, det är illa!!

Jag tror det är dags att börja använda kalendern på hög nivå igen, som förut,ni som kännt mig läänge-kommer ni ihåg att jag inte kunde göra nått utan min kalender förut?! Måste börja igen!!

Idag sov jag länge, fixade och donade lite här hemma med diverse saker, sen på eftermiddagen åkte jag till Emma på en trevlig fika, Tack! Nu på kvällen har jag fixat massa inför bröllopet, är så mycket som ska göras och allt går inte riktigt som vi tänkt oss! Men det löser sig =)


Detta behöver jag göra; (Bäst att notera så jag inte glömmer)
~Göra en ordentlig planering punkt för punkt för allt som ska göras de närmaste dagarna (alla telefonsamtal,mail, bekräftelser på bokningar mm)
~Fylla i almenackan (så inget glöms bort)
~Sortera alla tusentals papper som ligger på mitt skrivbord
~Andas.....andas.....andas
~Inte stressa upp mig



Jag ska redan nu börja med att rensa lite på skrivbordet, sen ska jag sätta på en kopp te innan jag går och lägger mig!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin i huvudstaden

Du bruden, tänkte på en sak när jag läste din blogg.

Kan inte du övertala Fredrik att göra en sidoblogg? Jag skulle vilja läsa hans tankar och ideer runt allt bröllopsbestyr och livet med Lisa när hon är lätt förvirrad, glömsk, totalt speadad och helt underbar! ASG

Jag tror den bloggen skulle bli skitkul att följa, så hjälp mig nu alla kompisar och kontakter!

Få Fredrik att blogga om "Life with Lisa" !!!!!!

Postat av: emma eskilsson

Du är jätte duktig tycker jag, du fixar och donar och ser till att allt går framåt och dessutom så hinner du ha trevligt med dina nära och kära. Det är ju så det ska vara. Sen att man ibland måste ha "senilpapper" på allt är väl inte hela världen :P

2009-01-09 @ 12:19:18
URL: http://zeraa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback